فراخوان امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن در سوئد
کد خبر: 4051050
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

فراخوان امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن در سوئد

مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در این کشور، فراخوان امضای طومار در محکومیت این حرکت ضد دینی را منتشر کرد.

فراخوان امضای طومار محکومیت اهانت به قرآن در سوئدبه گزارش ایکنا؛ در این فراخوان آمده است: در روزهاى اخیر شاهد تكرار عمل شنیع و  مشمئزكننده اهانت به قرآن كریم و آتش‌زدن این كتاب مقدس در شهرهاى مختلف كشور سوئد بوده‌ایم.

 متأسفانه این اقدام غیر انسانى على‌رغم اعلام هشدار و انزجار عموم مسلمانان، اتحادیه‌ها و مراكز اسلامى سراسر سوئد و دیگر كشورها، همچنان از سوى تعداد اندكی افراد معلوم‌الحال در حال تكرار است.

تحریک احساسات مسلمانان و پیروان دین مبین اسلام و به سخره گرفتن كتاب مقدس آنان به سود هیچ گروه و جامعه‌اى نخواهد بود و با اصل احترام متقابل اعتقادات انسان‌ها منافات دارد.

 به همین منظور مرکز اسلامی امام علی(ع) در سوئد، از عموم مسلمانان و پیروان و دوستداران کلام وحی و طرفداران احترام متقابل به عقاید و ادیان یکدیگر، دعوت می‌نماید طومار در محکومیت این عمل زشت و ناپسند را امضا کنند.

این طومار قرار است به تعدادی از نمایندگان پارلمان سوئد، مدیر سازمان دولتی حمایت از مراکز دینی سوئد (اس اس تی) و دپارتمان فرهنگ تحویل داده شود.

برای امضای طومار روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.mittskifte.org/petitions/fordom-koranbranningen

انتهای پیام
captcha