مسابقه «کلام دوست» ویژه اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود
کد خبر: 4046897
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

مسابقه «کلام دوست» ویژه اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود

مسابقه «کلام دوست» با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه با معارف و گنجینه اخلاقی قرآن طی یک دوره 30 قسمتی طی ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

مسابقه «کلام دوست» به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اداره‌کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه «کلام دوست» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در شبکه شاد خبر داد و گفت: این اداره‌کل به منظور ایجاد فضای قرآنی در کشور و کاربردی کردن آموزه‌های آیات کلام وحی در زندگی روزمره دانش‌آموزان و در راستای هم‌افزایی با نهادهای فرهنگی همسو، با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مسابقه فوق را برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه با معارف و گنجینه اخلاقی قرآن طی یک دوره 30 قسمتی شرح و تفسیر سوره‌های مبارکه حجرات و لقمان براساس تفسیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی برگزار می شود.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هر شب به ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی که به سؤالات پاسخ دهند به قید قرعه جوایزی اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و  شرکت در مسابقه و پاسخ گویی به سؤالات، می‌توانند به کانال قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد به نشانی Parvareshi1 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha