حضور ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز در مدارس آذربایجان شرقی
کد خبر: 4046337
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

حضور ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز در مدارس آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حدود ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز بعد از 25 ماه تعطیلی در 8 هزار و 500 مدرسه استان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند.

بازگشایی مدارس، آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امروز، 14 فروردین‌ماه، در مراسم بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور گفت: برای ما اصل این است که امکانات و مقدمات را همواره فراهم کنیم اما کلید پیشرفت کشور خود دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه از امروز مدارس استان آذربایجان شرقی آماده حضور دانش آموزان است، اظهار کرد: با ابلاغیه ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات آماده سازی بازگشایی مدارس انجام شده و آذربایجان‌شرقی پیشتاز بازگشایی بوده در این راستا جلسات شورای معاونان و مدیران مدارس برگزار شده است.

پاشایی با اشاره به اینکه بعد از ۲۵ ماه دوری از مدارس، هم اکنون حدود ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز در هشت هزار و ۵۰۰ مدرسه و ۳۳ هزار کلاس درس حاضر شده‌اند، افزود: آموزش و پرورش ضمن توجه و احترام به دغدغه خانواده‌ها، محیط مدارس را کاملاً ضدعففونی کرده و مدارس از نظر بهداشتی کاملاً آماده بازگشایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه با وجود همه محدودیت‌های مالی مشکلی از بابت حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: همکاران ما اعم از مدیران و معاونان و معلمان هماهنگی لازم را با فرمانداران و مسئولان شهرستان برای بازگشایی مدارس انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha