تمام دستگاه‌ها موظف به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستند
کد خبر: 4045829
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

تمام دستگاه‌ها موظف به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

استاندار فارس با یادآوری شعار امسال به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی» گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله صمت، جهاد کشاورزی، گردشگری و دیگر مجموعه‌ها موظفند برنامه سال ۱۴۰۱ خود را به منظور افزایش تعداد و نحوه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ارائه دهند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و هیئت همراه با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیرکل اقتصاد و امور دارائی استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، رئیس سازمان بسیج صنعت و معدن فارس و همچنین مدیران و نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف حمایت از توسعه و ارتقا مراکز علمی و پژوهشی امروز، 11 فروردین از پارک علم و فناوری استان فارس بازدید کردند.

ایمانیه در این بازدید که در راستای تحقق شعار سال انجام شد، با تاکید بر اینکه پارک‌های علم و فناوری در دانش‌بنیان کردن و اشتغال‌آفرینی در تولید نقش اساسی دارند، گفت: یکی از مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تامین زمین و نحوه واگذاری این اراضی به منظور ایجاد و توسعه پارک علم و فناوری است که در این راستا کمیته‌ای جهت حل این مشکل تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به شناخت نیازمندی‌ها و توانمندی‌های استان فارس برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله صمت، جهاد کشاورزی، گردشگری و دیگر مجموعه‌ها موظفند برنامه سال ۱۴۰۱ خود را به منظور افزایش تعداد و نحوه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ارائه دهند.

ایمانیه در رابطه با اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: در همین راستا لازم است کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان به منظور ایجاد آگاهی و نحوه تعاملات دو طرفه مسسولان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha