تداوم واکسیناسیون کرونا با تزریق 353 هزار دز طی 24 ساعت
کد خبر: 4045401
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

تداوم واکسیناسیون کرونا با تزریق 353 هزار دز طی 24 ساعت

وزارت بهداشت از تزریق ۳۵۳ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت 42 بیمار فوت کرده‌اند.

ارسالی/ تداوم واکسیناسیون کرونا با تزریق 353 هزار دز طی 24 ساعت

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۳ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۱۱۳ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۵۷۴ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۳۶ هزار و ۹۹۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۶۸۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۵۳ هزار و ۵۶۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۱۵۴ هزار و ۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جا‌ن‌باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون نیز شش میلیون و ۸۵۸ هزار و ۷۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

و تاکنون ۴۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha