جریان انقلابی از تمام ظرفیت‌های فکری استفاده کند
کد خبر: 4043245
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

جریان انقلابی از تمام ظرفیت‌های فکری استفاده کند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های فکری و سلیقه‌ای برای پیشبرد اهداف جامعه گفت: چتر جریان انقلابی باید باز باشد تا با جاذبه حداکثری از همه ظرفیت‌های فکری در راستای توفیق کشور بهره‌مند شویم.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 24 اسفندماه در جمع فرهنگیان فرزند شهید این استان با تأکید بر جذب حداکثری افراد گفت: چتر جریان انقلابی باید باز باشد تا با جاذبه حداکثری از همه ظرفیت‌های فکری در راستای توفیق کشور بهره‌مند شویم.

وی افزود: در پست بندی و نقل و انتقالات باید به حق‌الناس و بیت‌المال توجه کنیم و در این امر امتیازاتی نیز برای فرزندان شهدا و ایثارگر در نظر خواهیم گرفت.

عسکری با اشاره به اهمیت نقش فرزندان شهدا بر ضرورت الگو بودن آنان به خصوص در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: امروز اگر خطری نظام و انقلاب را تهدید کند اطمینان داریم فرزندان شهدا و ایثارگر کشور اولین افراد حاضر در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های کشور خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه باید برمبنای آرمان‌ها و گفتمان انقلاب حرکت کنیم تا با شکوفایی استعدادها به موفقیت برسیم، افزود: کارگروه یا تشکل فرهنگیان شاهد را با حضور همه فرزندان شهدا و ایثارگر برای پیگیری امور مربوط به این افراد تشکیل خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان شهید باید آراسته به اخلاق شهدا باشند تا مبانی اعتقادی را هم در خودشان و هم در دیگران تقویت کند، تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش نیازمند کارجهادی برای تغییر بنیادین و ایجاد تحول اساسی است و این تحول با یک روحیه ایثارگرانه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha