فعالیت مؤسسات قرآنی مردمی را جدی‌تر بگیرید
کد خبر: 4042555
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
در پیام تبریک نوروزی رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری موسسات قرآنی مطرح شد

فعالیت مؤسسات قرآنی مردمی را جدی‌تر بگیرید

مرتضی طلایی، طی پیامی نوروزی به مدیران و معلمان مؤسسات قرآنی سراسر کشور تصریح کرد: از مدیران و کارگزاران حوزه قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقاضا دارم، فعالیت‌های قرآنی بخش مردمی را جدی بگیرند.

پیام تبریک نوروزیبه گزارش ایکنا، مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی پیامی، فرارسیدن ایام عید باستانی نوروز را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است؛

«در سال 1400 با استقرار دولت سیزدهم، جوانه‌های امید برای توجه بیشتر و جدی‌تر به جامعه قرآنی در بین همکاران ما رویش داشت و تلاش مضاعفی را برای پیگیری حل مشکلات مؤسسات قرآنی، مسائل بیمه‌ای و مالیاتی و موارد مشابه و همچنین واگذاری فعالیت‌های بخش مردمی ـ قرآنی به مجموعه‌ها انجام و پشتیبانی که توسط دستگاه‌های ذی‌ربط حاکمیتی باید از مؤسسات صورت گیرد، دنبال شد.

امیدواریم در سال 1401 این تلاش‌ها به ثمر بنشیند و با پیگیری‌های انجام شده، شاهد رفع مشکلات و چالش‌های بخش مردمی امور قرآنی باشیم.

از همین جا از همه مدیران و خدمتگزاران جامعه قرآنی و همکاران در اتحادیه‌های استانی، مؤسسات و تشکل‌های مردمی تشکر می‌کنم و از مدیران و کارگزاران حوزه قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقاضا دارم، بخش مردمی امور قرآنی را جدی بگیرند و توجه بیشتری به آن داشته باشند.

امروزه انتظارات جامعه قرآنی از دولت سیزدهم و کارگزاران آن، توجه عملی و اجرایی به رفع مشکلات جامعه قرآنی است.

انتهای پیام
captcha