سند تحول بنیادین را به صورت عملیاتی وارد مدارس می‌کنیم
کد خبر: 4041762
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

سند تحول بنیادین را به صورت عملیاتی وارد مدارس می‌کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بنا داریم سند تحول بنیادین را به صورت عملیاتی وارد مدارس کنیم، افزود: برنامه‌های سند را به صورت مدرسه محور دنبال خواهیم کرد.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 18 اسفندماه  در نشست مشترک هیات اندیشه ورز سند تحول بنیادین و روسای آموزش و پرورش سراسر استان با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در کلام رهبر معظم انقلاب گفت: بنا داریم سند تحول بنیادین را به صورت عملیاتی وارد مدارس کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های سند را به صورت مدرسه محور دنبال خواهیم کرد، به راه‌اندازی دبیرخانه رسمی سند تحول بنیادین در فارس اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به این سند خصوصاً در دانشگاه فرهنگیان شده است.

عسکری تأکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و برش استانی نقشه مهندسی کشور را به عنوان محور اصلی اجرای برنامه‌های خود در استان فارس قرار داده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تربیت در نظام آموزشی گفت: قانون احیای معاونت پرورشی در سالیان گذشته از فارس شروع و اجرا شد و این نشان از پیشینه درخشان استان در امر تعلیم و تربیت است.

وی به فعالیت هیئت اندیشه‌ورز در آموزش و پرورش فارس اشاره کرد و گفت: این هیئت را با ترکیبی از پیشکسوتان و جوانان و بانوان تشکیل داده‌ایم تا کار سند تحول بنیادین را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha