دهمین مرحله طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک آغاز شد
کد خبر: 4040638
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

دهمین مرحله طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک آغاز شد

طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، وارد دهمین مرحله خود شد.

طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارکبه گزارش ایکنا، طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک که از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس‌های شهید رجایی فارس، امام جعفر صادق(ع) ایلام، زینب‌ کبری(س) اراک، شهید ‌باهنر کرمان و فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، وارد دهمین مرحله خود شد.

کتاب ذکر مبارک، منبع این مسابقه خلاصه‌ای از تمام تفاسیر موجود است. در هر ماه ۱۰ صفحه از این کتاب به عنوان محتوای مسابقه تعیین می‌شود و در این مرحله صفحات 91 تا 100 تعیین شده است.

مهلت ثبت نام در این آزمون پنجم فروردین‌ماه تعیین شده و آزمون نیز 12 فروردین‌ماه 1401 در قالب 16 سؤال که شامل 10 سؤال مربوط به تفسیر، پنج سؤال مربوط به واژگان و یک سؤال مربوط به تحلیل است، از ساعت 15 تا 18 به مدت بیست دقیقه برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان در سراسر کشور است و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌‌توانند با شماره ۰۹۱۷۲۲۴۸۷۱۲ در واتساپ و شناسه alireza_a۱۲۳ در ایتا تماس بگیرند. به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

کتاب صوتی ذکر مبارک نیز در کانال‌های قرآن و عترت عضو طرح به نشانی‌های https://eitaa.com/shrshqc کانون قرآن شهید رجایی فارس، https://chat.whatsapp.com/Gp۰mHkpQzQUIxuEAIH۴IS امام جعفر صادق(ع) ایلام، https://t.me/farhangi_zka زینب‌ کبری(س) اراک، https://chat.whatsapp.com/GUumuk۹nEkpJ۴qmN۱tj۴۲ شهید‌ باهنر کرمان،  https://chat.whatsapp.com/BMSEilj۹۵JDB۹ftFXbIoRw شهید‌ باهنر فارس و https://t.me/saghalain_cfu امام جعفر صادق(ع) بجنورد بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha