اردوی تکریم خادمان قرآن محله سعیدآباد شهریار برگزار شد + عکس
کد خبر: 4039954
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

اردوی تکریم خادمان قرآن محله سعیدآباد شهریار برگزار شد + عکس

اردوی تکریم و قدردانی از تمامی خادمان قرآنی و فرهنگی سعیدآباد شهریار به همت گروه فرهنگی مسجد صاحب‌الزمان(عج) و سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، گروه فرهنگی مسجد صاحب الزمان(ع) و سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان تهران در ادامه سلسله جلسات قرآن یکشنبه شب‌های مسجد صاحب الزمان(ع)، با‌ هدف تکریم و قدردانی از تمامی خادمان قرآنی و فرهنگی محله سعیدآباد در طول ۴۰ سال گذشته سفر زیارتی مشهد مقدس را در قالب اردویی ویژه تدارک دید.

هدف از این حرکت یاد کردن افرادی است که سال‌های طولانی عمر خود را صرف اعتلای فرهنگ پاک قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) کردند و امروز به دلایل مختلف از یاد‌ها رفته‌اند. در این حرکت ضمن استفاده از تجربیات این نسل پر ارزش، نسل جدید نسبت به تکریم نسل گذشته تربیت می‌شوند.

اردوی مذکور مخصوص جلسه قرآن مسجد صاحب الزمان(عج) سعیدآباد (باغستان_شهریار) است. در طول این سفر برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی برگزار شد که ازجمله آن می‎توان به برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه سنین نونهال و نوجوان و جوان به صورت مستقل، برگزاری کلاس‌های احکام و اخلاق در رده سنی نوجوان و جوان، برگزاری کلاس‌های پرسش و پاسخ اعتقادی برای تمامی سنین، برگزاری جلسه قرآن هفتگی یکشنبه شب‌های مسجد مذکور در دارالقرآن حرم امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی، اهدای جوایز به نفرات برتر اردو و اهدای یک بسته فرهنگی سوغاتی به تمامی اعضا اشاره کرد.

جلسه قرآن مسجد صاحب الزمان(ع) سعیدآباد، یکشنبه‌ها با حضور حمید شیخ‌زاده، مدرس و قاری ممتاز کشور به صورت هفتگی برگزار می‌شود و با استقبال قرآن‌دوستان از شهرستان شهریار و سایر شهر‌های اطراف روبه‌رو شده است.

شیخ‌زاده با بیان اینکه معتقدم حرکت‌های فرهنگی این‌چنینی حول محور جلسات قرآن همیشه باعث رشد کمی و کیفی کار‌های فرهنگی می‌شود، گفت: قطعا این حرکت در بلندمدت موجب رونق بخشیدن به مساجد و جلسات قرآن خواهد شد.

انتهای پیام
captcha