رونمایی از اپلیكیشن 100 رادیو قرآن
کد خبر: 4039387
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
در بهار 1401 انجام می‌گیرد؛

رونمایی از اپلیكیشن 100 رادیو قرآن

مدیر كمیته تبلیغات و فضای مجازی جشنواره صد و مدیر گروه فضای مجازی رادیو قرآن از ساخت و طراحی اپلیكیشن صد رادیو قرآن، در دوره بعدی جشنواره یعنی بهار 1401 خبر داد.

جشنواره صد رادیو قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، رضا درویش، مدیر كمیته تبلیغات و فضای مجازی جشنواره صد در این باره گفت: اپلیكیشن صد با هدف تعامل و ایجاد دسترسی بهتر مخاطبان و شركت‌كنندگان جشنواره صد به اطلاعات شبكه، در مرحله طراحی است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: تمام امكانات پایگاه اینترنتی شبكه رادیویی قرآن روی آن پیاده‌سازی شده و شنوندگان می‌توانند با نصب این نرم افزار موبایلی از امكانات آن بهره‌مند شوند.

درویش با اشاره به قابلیت‌های این اپلیكیشن تصریح كرد: انتشار آخرین اخبار جامعه قرآنی، ایجاد پایگاه و بانك‌های صوتی تخصصی از شاهكارهای تلاوت، ابتهال، تواشیح و ... از قابلیت‌های این اپلیكیشن خواهد بود.

مدیر گروه فضای مجازی رادیو قرآن بیان كرد: بخش ویژه این نرم‌افزار، جشنواره صد است كه شركت‌كنندگان می‌توانند، آثار خود را در آن بارگذاری و ارسال کنند و به این ترتیب از اسامی برندگان مسابقه و قرعه‌كشی‌ها مطلع شوند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اپلیكیشن صد رادیو قرآن، در دوره بعدی جشنواره آماده خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه رادیو قرآن را از طریق موج اف.ام ردیف 100 مگاهرتز دنبال کنند. 

انتهای پیام
captcha