همایش جامعةالقرآن رشت برگزار می‌شود + تیزر
کد خبر: 4039224
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی؛

همایش جامعةالقرآن رشت برگزار می‌شود + تیزر

همایش تقدیر از قرآن‌آموزان جامعةالقرآن رشت در آستانه مبعث رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود

همایش جامعةالقرآن رشتمنیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همایش قرآن‌آموزان جامعةالقرآن رشت به همت واحد خردسالان این شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، دوشنبه، 9 اسفندماه از ساعت 16 تا 18 در تالار مرکزی رشت جنب بوستان ملت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش فوق با دعوت از 300 نفر و مسئولان شهری همراه خواهد بود، افزود: این مراسم با اجرای ابراهیم لایق برحق، سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه، همخوانی گروه سرود قرآن‌آموزان خردسالان شعبه همراه است.

روحی بیان کرد: مولودی‌خوانی امیرحسین بحری از ذاکرین اهل‌بیت(ع)، تلاوت آیاتی از قرآن توسط قاری نوجوان فاطمه سماقویدل و دکلمه خوانی محمدمهدی یوسفی و پخش کلیپ از فعالیت‌های مؤسسه در ایام کرونایی از دیگر بخش‌های این همایش چند ساعته است.

مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن اضافه کرد: طی این مراسم به ۸۰ نفر از خردسال که در دوره‌های قرآنی مختلف موفقیت کسب کرده‌اند، گواهینامه اعطا می‌شود.

طی برنامه‌ریزی انجام شده، صبح 9 اسفندماه نیز حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی با حجت‌الاسلام فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت و رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت و نشست مربیان شعبه جامعةالقرآن رشت با قائم مقام مؤسسه، صبح 10 اسفندماه برگزار خواهد شد.

ندا عباسی

انتهای پیام
captcha