ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در فارس آغاز شد
کد خبر: 4039182
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در فارس آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس از آغاز ثبت‌نامه بیمه فعالان قرآنی اعم از مربیان قرآن، حافظان، قاریان و هنرمندان قرآنی از امروز در این استان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نامه بیمه فعالان قرآنی اعم از مربیان قرآن، حافظان، قاریان و هنرمندان قرآنی از امروز، 8 اسفندماه در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به اتحادیه تشکل‌های قرآنی مراجعه کنند.

با ذکر این نکته که این نوع ربطی به صندوق حمایت از هنرمندان ندارد، افزود: در قانون جدید بحث آموزش قرآن به عنوان مشاغل خانگی محسوب شده است لذا بیمه فعالان قرآنی هم مشمول این شغل‌ها شده است.

اسلامی اظهار کرد: بیمه فعالان قرآنی هم به صورت کامل است یعنی شامل از کارافتادگی، بازنشستگی و درمان بوده و همزمان مشمولین می‌توانند از تسهیلات بانکی برای اخذ وام با سود 4 درصد تا سقف 200 میلیون تومان اقدام کنند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه هر سال به هر استانی سهمیه‌ای تعلق می‌گیرد، گفت: سهمیه امسال استان فارس در این نوع بیمه 450 نفر است.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در بیمه فعالان قرآنی در استان فارس را تا آخر هفته جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره بنده 09173007450 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha