بررسی راهكارهای افزایش رزق و روزی در «خشت بهشت» رادیو قرآن + صوت
کد خبر: 4039177
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

بررسی راهكارهای افزایش رزق و روزی در «خشت بهشت» رادیو قرآن + صوت

شبكه رادیویی قرآن با توجه به مقتضیات و نیازهای خاص خانواده‌های مسلمان و ایرانی، اقدام به تولید و پخش برنامه‌ای با عنوان «خشت بهشت» کرده است.

خشت بهشتبه گزارش ایکنا، «خشت بهشت» عنوان برنامه رادیو قرآن است که با رویكرد تحكیم بنیان خانواده، داشتن خانواده‌ای سالم و ارائه الگوی ایرانی ـ اسلامی خانواده ایرانی، شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۱۰:۰۰ تقدیم مخاطبان می‌شود.

در هر برنامه «خشت بهشت» یك موضوع اصلی تعریف می‌شود كه در قالب بحث‌های كارشناسی، نمایش، گزارش و ... به آن پرداخته می‌شود و مخاطبان نیز از طریق پیامك و تلفن در آن مشاركت و همفكری می‌كنند.

کد

همچنین در خبر دیگری از رادیو قرآن آمده است؛ همراه با ایام رجب برنامه «صدای نیایش» با رویکرد معرفی آداب دعا و مناسک این ماه‌ها در بیان بزرگان دین به روی آنتن این شبکه رادیویی رفته است. 

معرفی ادعیه و مناجات‌های سفارش شده، گفتگو با دعاخوانان مطرح در سطح ملی و بین‌المللی، پخش ادعیه مناسبتی به همراه ترجمه و شرح آن‌ها و برگزاری پویش مردمی دعاخوانی از بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه است.

این برنامه به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده و اجرای محمد محمدی نصرآبادی تا پایان ماه رمضان، هر شب ساعت 20 به مدت 50 دقیقه از موج اف.ام ردیف 100 مگاهرتز پخش می‌شود.

در خبر دیگری از رادیو قرآن آمده است؛ فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی به مناسبت عید مبعث و به همت گروه تولید و تأمین شبکه رادیویی قرآن و با تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی در ۱۰ قسمت و به صورت فیلم صدا با قابلیت پخش‌رادیویی به روی آنتن می‌رود. 

در این برنامه دیالوگ‌های مهم و طلایی از فیلم استخراج شده و با آیات مرتبط ترکیب می‌شود.

تاکنون فیلم صداهای سریال‌های مختارنامه، تنهاترین سردار، ولایت عشق، یوسف پیامبر، مریم مقدس از رادیو قرآن پخش شده و سریال امام علی(ع) نیز در ماه مبارک رمضان تقدیم شنوندگان رادیو قرآن خواهد شد.

ندا عباسی

انتهای پیام
captcha