نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4035550
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل برگزار می‌شود

مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمة‌الزهرا(س) اردبیل گفت: نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل با محوریت «به سوی فهم قرآن» به همت این قرارگاه فرهنگی برگزار می‌شود.

مهدی طاهری فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمةالزهرا(س) در سخنانی اظهار کرد: نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل با محوریت «به سوی فهم قرآن» به همت این قرارگاه فرهنگی برگزار می‌شود.

مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمةالزهرا(س)، تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های آوایی شامل قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ، خطابه‌خوانی و اذان، رشته هنری شامل عکاسی، رشته ادبی شامل دلنوشته و ارائه طرح و ایده‌های خلاقانه شامل جلسات خانگی و هیئت است.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ و ایتا به شماره 09337464029 پیام ارسال کنند.

طاهری افزود: شرکت‌کنندگان تا 13 اسفندماه فرصت دارند تا در این جشنواره ثبت‌نام کنند که این جشنواره به‌صورت تیمی و خانوادگی طراحی شده و از همه علاقه‌مندان حوزه قرآنی دعوت می‌شود تا در این جشنواره مشارکت کنند.

طاهری گفت: تلاش برای ترویج معارف قرآن کریم در بین آحاد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

منبع: شبستان

انتهای پیام
captcha