راهپیمایی ۲۲ بهمن در آذربایجان‌غربی به صورت خودرویی برگزار می‌شود
کد خبر: 4035411
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

راهپیمایی ۲۲ بهمن در آذربایجان‌غربی به صورت خودرویی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آذربایجان‌غربی به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در مرکز استان، راهپیمایی خودرویی و موتوری در مسیرهای مشخص‌شده اجرا می‌شود و در میدان انقلاب پس از استقرار، قرائت قرآن، تزیین خودرو و سرود ملی دستور حرکت به سمت مصلی داده خواهد شد.

وی افزود: تجمع محدود مردمی با لحاظ شرایط جوی و کرونایی، در مصلا با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی و قرائت قطع‌نامه پایانی برگزار و به نماز جمعه ختم خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آذربایجان‌غربی «حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسگر» رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی خواهد بود و شروع مراسم راهپیمایی خودرویی از ساعت 11 صبح هم‌زمان از میدان انقلاب تا مصلای بزرگ ارومیه خواهد بود.

وی ادامه داد: میدان انقلاب، خیابان امام(ره)، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت و مصلای امام خمینی(ره) ارومیه از مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن ماه امسال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت آشنایی نسل جوان با حقایق انقلاب اسلامی در قالب بزرگداشت ایام الله و برنامه های محتوایی و هنرمندانه، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز قدرت‌نمایی ملت ایران در برابر استبداد، استعمار و استکبار جهانی است.

وی گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن را رزمایشی مردمی در برابر نظام سلطه بوده و مردم با حضور پرشور و شعور خود در صحنه، حیات و پویایی انقلاب اسلامی و نظام را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام
captcha