افزایش مبتلایان روزانه کرونا به ۳۸ هزار نفر/ 59 بیمار فوت کردند
کد خبر: 4033368
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

افزایش مبتلایان روزانه کرونا به ۳۸ هزار نفر/ 59 بیمار فوت کردند

وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان روزانه کرونا به 38 هزار نفر و فوت 59 بیمار طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

ابتلایان روزانه کرونا به ۳۸هزار نفر رسید

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۰ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۶۱ نفر دُز دوم و ۱۸ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۳۸۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۳ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۱۴ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۶۲۱ هزار و ۱۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به شش میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون شش میلیون ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر نیز ۴۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha