برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» در اردبیل مشخص شدند
کد خبر: 4032577
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» در اردبیل مشخص شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، از مشخص شدن نفرات برتر و برگزیدگان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل خبر داد.

مسابقات قرآن «مدهامتان»به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: هیئت داوران متشکل از اساتید برجسته قرآنی استان، نفرات برتر و برگزیدگان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل را مشخص کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 700 نفر شرکت کرده‌اند که نسبت به سایر دوره‌ها رشد بسیار خوبی دارد و استقبال کم نظیر اصحاب قرآن کانون‌های مساجد بسیار ارزنده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تمامی مراحل اطلاع‌رسانی و تبلیغ، ثبت‌نام و داوری این دوره از مسابقات به‌صورت مجازی صورت پذیرفت.

وی تاکید کرد: در رشته قرائت آقایان بالای 16 سال رسول تمجید، آرمین نعمتی و حسین سعیدی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل بالای 16 سال محمد حبیب‌زاده، مرتضی یوسفی و یاسر نظری به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل افزود: در رشته اذان آقایان بالای 16 سال پویا محرابیان، علی جابر، رضا پورمحمد به ترتیب اول تا سوم و در رشته صحت قرائت نماز علی زرین‌کمر، هادی آقاقلیزاده و پژمان بهاری مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

سقاء عنوان کرد: در رشته ترتیل آقایان زیر 16 سال به ترتیب علی گل قاسمی، امیررضا بحری‌نیا، امیر مهدی فاطمی اول تا سوم و در رشته اذان زیر 16 سال محمد حسن فیاض علایی، محمدرضا زندیان و محمدرضا جدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیز مشارکت خوبی در این دوره از مسابقات داشتند، افزود: در بخش خواهران نیز سولماز رمضان‌زاده و آیلار کامرانی در رشته قرائت بالای 16 سال به ترتیب اول و دوم شدند.

این مقام مسئول، اضافه کرد: در رشته ترتیل بانوان بالای 16 سال شبنم کرامتی، فاطمه صادقی و فاطمه آقایی به ترتیب اول تا سوم و در رشته ترتیل زیر 16 سال نیز مریم صابر سیاهپوش موفق به کسب رتبه اول شد و در رشته صحت قرائت نماز بخش بانوان نیز زهرا احمدیان، سمانه نوری و سید غزاله سیدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: از همکاری همه فعالان کانون‌های مساجد برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات قرآنی تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از عوامل اجرایی و هیئت داوران نیز تشکر ویژه داریم که در این دوره از مسابقات ما را همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha