داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 4032103
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در اردبیل آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: داوری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان»، در ۲ بخش برادران و خواهران آغاز و به زودی اسامی منتخبان اعلام می‌شود.

دمسابقات قرآنی «مدهامتان» به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، نهم بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در 2 بخش برادران و خواهران آغاز و به زودی اسامی منتخبان اعلام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به دلیل شرایط کرونایی امسال نیز به صورت مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان فیلم قرائت خود را به این دوره از مسابقات ارسال کردند.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه 24 دی ماه آخرین فرصت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات بود، افزود: بیش از ۷۰۵ نفر از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

سقاء خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی در رده‌های سنی زیر 7 سال، 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، با بیان این مطلب که هیئت داوران این از مسابقه قرآن «مدهامتان» از اساتید برجسته قرآنی استان هستند، افزود: رضا محمدپور، محمد علی کریمی، سجاد کاووسی و محسن رنجبر جوادی به ترتیب داوران لحن، صوت، تجوید و حسن حفظ و وقف ابتدا بخش برادران است.

وی اذعان کرد: کبری احمدزاده، هاجر سیدمحمدی، مرضیه فولادی و بتول اسفندیاری نیز به ترتیب داوران لحن، صوت، تجوید و حسن حفظ و وقف ابتدا بخش خواهران بوده و محسن رنجبر جوادی و محمد اسمعیلی نیز داوران صحت، فصاحت و آداب نماز و مکبری است.

انتهای پیام
captcha