اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز اسلامی سوئد
کد خبر: 4031867
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز اسلامی سوئد

مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد برای پیشگیری از موج جدید ویروس کرونا محدودیت‌های جدید در این مرکز اعمال کرده است.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز اسلامی سوئدبه گزارش ایکنا؛ با توجه به تصویب محدودیت‎‌های جدید کرونایی از سوی دولت سوئد که از روز 12 ژانویه 2022 به اجرا گذاشته شد و توصیه‌های بهداشتی نهادهای دولتی در زمان شیوع ویروس کرونا، مرکز اسلامی امام علی(ع) از اعضا، مخاطبان و مراجعان تقاضا کرد به نکات زیر توجه کنند:
1- براساس قانون جدید، ارائه گواهی دریافت واکسن کرونا توسط افراد بالای 18 سال، به منظور حضور در برخی برنامه‌های مرکز الزامی خواهد بود. شرط ارائه گواهی واکسن در زمان اطلاع‌‎رسانی هر برنامه از طریق سامانه و کانال‌های اجتماعی مرکز، به اطلاع مخاطبان محترم خواهد رسید.
ارائه گواهی دریافت واکسن کرونا برای حضور در برنامه نماز جمعه، از تاریخ 14 ژانویه 2022 تا اطلاع ثانوی الزامی خواهد بود.
2- براساس قانون، هنگام حضور در برنامه‌ها باید افراد در طول برنامه نشسته و فاصله یک متر را رعایت کنند.
 3- ماسک صورت و مواد ضدعفونی کننده هنگام ورود در اختیار شرکت‌کنندگان در برنامه قرار داده می‌شود.
 4- مخاطبان مرکز و مسلمانان هنگام بیماری و یا بروز علائم آن، از حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌‎های مرکز اکیدا خودداری کنند.
 5- براساس اعلام اداره سلامت مردم سوئد، دریافت واکسن، ابتلای شدید به بیماری و خطر سرایت بیماری به دیگران را کاهش می دهد. این مسئله باعث کاهش شیوع بیماری در درازمدت در جامعه می‌شود. واکسن‌های مورد تأیید کرونا که در حال حاضر ارائه شده‌اند، به طور چشمگیری از ابتلای شدید به بیماری کرونا جلوگیری کرده است. به همین دلیل از همه مخاطبان و افراد تقاضا شده است نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.
شهروندان سوئدی و مخاطبان مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره ویروس کرونا، قوانین جاری در این زمینه و آخرین اخبار مربوط به واکسن کرونا، به سامانه اینترنتی اداره سلامت مردمی سوئد به نشانی www.folkhalsomyndigheten.se مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha