ایجاد فاصله ذهنی بین امت و ولایت فتنه جدید دشمن
کد خبر: 4024827
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد:

ایجاد فاصله ذهنی بین امت و ولایت فتنه جدید دشمن

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فتنه ۸۸ را نتیجه همراهی دوستان نادان با دشمنان عنوان و تأکید کرد: ایجاد فاصله ذهنی و فکری بین امت و ولایت فتنه‌ای است که دشمنان امروز به شدت در حال مهندسی و اجرایی کردن آن هستند.

حجت الاسلام حسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، نهم دیماه، در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سالن همایش‌های مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، نقش ویژه‌ ولی‌فقیه در مدیریت فتنه ۸۸ را یکی از دستاوردهای ۹ دی عنوان کرد و گفت: مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند، و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.

وی با بیان اینکه ۹ دی سالروز نوسازی پیوند و تجدید میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: فتنه گران به بهانه‌ انتخابات، نظام و انقلاب را نشانه گرفته بودند و به همین علت مردم به صورت خودجوش مراتب وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب، شهدا و امام نشان داده و این توطئه را خنثی کردند.

حسنی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم کشورمان انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۴۰ میلیونی خود حماسه‌ بزرگی را رقم زدند اما این حضور حماسی به مذاق عده‌ای خوش نیامد و فتنه‌گران کام مردم را تلخ و خسارت‌های غیر قابل جبرانی به کشور و انقلاب وارد کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: مردم تبریز که همواره مایه‌ عزت و افتخار کشور هستند، در روز ۸ دی با حضور حماسی خود باطل السحری برای فتنه‌ دشمنان شدند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه سال ۸۸ چهره‌ طلحه ‌و زبیرهای زمان روشن شد، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با عبور از خطوط قرمز حتی به مقدسات و امام حسین(ع) نیز توهین کرده و شعارهایی علیه امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب سر دادند اما غافل بودند که خداوند دین خود و ولی‌فقیه زمان را تنها نمی گذارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوزاندن و آتش زدن پایگاه‌های بسیج توسط فتنه گران، تاکید کرد: متاسفانه با وقوع این فتنه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور زیر سوال رفت در حالی‌که بحث اقتصاد در حال ساماندهی و بستر سرمایه‌گذاری کلان در کشور فراهم شده بود.

وی افزود: آیا کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، می‌دانند که چه خیانتی به مردم و کشور کردند؟ در واقع دشمنان در جریان فتنه‌ طمع خود را به تغییر نظام و ایجاد چالش در سطوح بین المللی زیاد و خود را برای براندازی نظام امیدوار کردند.

حسنی در پایان سخنان خود خطرناک ترین فتنه را ایجاد فاصله‌ ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم دانست و گفت: ایجاد فاصله‌ ذهنی بین ملت و رهبر چیزی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از صراط مستقیم خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه افکنی و شایعه پراکنی است که باید نخبگان ورود پیدا کرده و روشنگری کنند.

انتهای پیام
captcha