محفل انس با قرآن در کشور عراق با حضور قاریان ایرانی برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4024615
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

محفل انس با قرآن در کشور عراق با حضور قاریان ایرانی برگزار شد+ عکس

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان کشورمان در عراق و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، اعضای کاروان قاریان و حافظان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای گذشته و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به کشور عراق اعزام شده‌اند، طی روزهای گذشته به اجرای محفل انس با قرآن در شهرها و استان‌های مختلف این کشور پرداختند.

برگزاری محفل انس با قرآن در کشور عراق با حضور قاریان ایرانی + عکس

در ادامه برنامه‌های این کاروان روز گذشته، هفتم دی‌ماه محفل انس با قرآن در شهر دجیل استان دیالی و در یکی از مقرهای حشدالشعبی در عراق برگزار شد.

در این محفل، ابراهیم فلاح‌ تبسم‌چهره، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و شجاع زویدات،‌ حافظ بین‌المللی کل قرآن کریم نیز به اجرای برنامه حفظ پرداخت.

برگزاری محفل انس با قرآن در کشور عراق با حضور قاریان ایرانی + عکس

کاروان قاریان و حافظان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران متشکل از ابراهیم فلاح تبسم چهره، یوسف ایزدی، رعد آلبوغبیش، سعید پرویزی، سیدجاسم موسوی، سیدفؤاد شوکاوی، وحید وکیلی، سیدمصطفی حسینی، هادی اسفیدانی و شجاع زویدات است. هر کدام از این افراد در گروه‌های چند نفره عازم استان‌های مختلف عراق شده‌اند.

انتهای پیام
captcha