بهبود اوضاع کشور به دنبال حرکت مسئولان در مکتب شهید سلیمانی
کد خبر: 4024433
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

بهبود اوضاع کشور به دنبال حرکت مسئولان در مکتب شهید سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: اگر مسئولان کشوری بر مبنای مکتب شهید سلیمانی عمل کنند، اوضاع کشور روز به روز بهتر می‌شود، پس باید تفکر، سلایق و اخلاص در عمل شهدا در یادواره‌ها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی، هشتم دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گرمی، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن‌شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار و اهداف شهدا فراهم می‌کند.

وی، با بیان اینکه امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان ضروری است، بیان کرد: امیدوارم جوانان غیور ملت ما در مسیر فرهنگ شهادت گام بردارند و همواره یاد و خاطره شهدا در دل هایشان زنده بماند.

رحیمی تصریح کرد: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی است و تا زمانی که در راه آرمان‌های انقلاب، نظام و شهدا گام برداشته شود این انقلاب پاینده و بالنده است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان کشوری بر مبنای مکتب شهید سلیمانی عمل کنند، اوضاع کشور روز به روز بهتر می‌شود، پس بایستی تفکر، سلایق و اخلاص در عمل شهدا در یادواره‌ها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی، افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس در کنار شهدا بودند بایستی فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی، آموزه‌های دینی و رفتار ارزشمند شهدا را برای در مصون ماندن انقلاب اسلامی به نسل های بعدی منتقل کنند.

وی اظهار کرد: شهدا اسطوره‌های فداکاری، ایمان و عزت هستند و این امر جز به تربیت صحیح والدین آنان میسر نمی‌شود، چرا که والدین شهدا با تربیت صحیح فرزندان خود چهره‌های ماندگار در تاریخ کشور ما هستند که بایستی از آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha