خون شهید سلیمانی یک حرکت عظیم جهانی را رقم زد
کد خبر: 4023819
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

خون شهید سلیمانی یک حرکت عظیم جهانی را رقم زد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: قطره‌های خون شهدا می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد چرا که شهید سلیمانی با شهادت خود آنچنان تاثیرگذار بود که یک حرکت عظیم جهانی را رقم زد.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، پنجم دی‌ماه، در یادواره شهدای گرانقدر عملیات کربلای 4 و 5 در شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: قطره‌های خون شهدا می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد چرا که شهید سلیمانی با شهادت خود آنچنان تاثیرگذار بود که یک حرکت عظیم جهانی را رقم زد.

وی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی از ابتدا تاکنون برگرفته از نام و یاد شهیدان والامقام کشورمان بوده و زنده مانده است و همچنان در سایه خون شهیدان جوانانی تربیت می‌شوند که در برابر تجاوز و استکبار دشمنان ایستادگی کرده و جان خود را فدای ائمه اطهار(ع) کرده‌اند که این مهم مایه افتخار و مباهاتی بزرگ برای ما است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: جوانان و نسل امروزی بایستی در برابر جنگ نرم ایفای نقش کرده و ابتکارات و خلاقیت داشته باشند، چرا که جنگ امروزی بسیار سخت‌تر از جنگ‌های نظامی و سخت است و تدبر و توسل مهم‌ترین هدف برای شکستن مسیر دشمنان و استکبار جهانی است.

محمدی‌اصل تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نشان از رشادت‌ها و فداکاری‌های افرادی است که برای دفاع از خاک وطن به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و خوستار حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند که این مهم بایستی در جامعه امروزی به یک اصل مهم و نهادینه تبدیل شود.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهدا به خواسته‌های امروزی دست یافته‌ایم و به همین منظور خون تمامی شهدا از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی برای ما ارزشمند و فراموش نشدنی هستند و در همین راستا مقام معظم رهبری از سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب یاد می‌کند.

انتهای پیام
captcha