اهدای کتاب به کتابخانه‌های سوسنگرد از سوی جهاد دانشگاهی
کد خبر: 4021198
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی خبر داد:

اهدای کتاب به کتابخانه‌های سوسنگرد از سوی جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از اهدای کتاب به کتابخانه‌های سوسنگرد به منظور ترویج مطالعه و کتابخوانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، حامدعلی اکبرزاده، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی از ابتدای تاسیس، یکی از کارهایی که همواره در حوزه فرهنگی به آن اهتمام داشته، مسئولیت اجتماعی و تشویق دانشجویان به فعالیت و نقش‌آفرینی در این حوزه بوده است.

وی افزود: در این راستا، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق مختلف کشور از جمله کارهایی است که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی قرار است انجام شود. یکی از کارها در این حوزه، تجهیز کتابخانه‌ها با کمک خیرین و بخش‌های دولتی و خصوصی است. در واقع امکانات را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم تا گرایش بیشتری به مطالعه و کتابخوانی داشته باشند. این اقدام در قالب طرحی است که در سال آینده قرار است به صورت گسترده‌تر اجرا شود.

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با تشریح برنامه سفر معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به استان خوزستان، گفت: فردا، ۲۵ آذرماه، با حضور دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی، تعداد قابل توجهی کتاب در یکی از مناطق سوسنگرد به کتابخانه‌های منطقه اهدا خواهد شد که امیدواریم این اقدام باعث افزایش علاقه و انگیزه به کتابخوانی شود.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب در سفر روز پنج‌شنبه معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به خوزستان، از برگزاری دیداری با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در این روز خبر داد.

انتهای پیام
captcha