پایگاه جدید اینترنتی خانه اخلاق‌پژوهان جوان رونمایی شد
کد خبر: 4021128
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

پایگاه جدید اینترنتی خانه اخلاق‌پژوهان جوان رونمایی شد

مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان از افتتاح پایگاه جدید اینترنتی خانه اخلاق‌پژوهان جوان با افزودن بخش‌های نو و روزآمدکردن بخش‌های گذشته خبر داد.

 پایگاه جدید اینترنتی خانه اخلاق‌پژوهان جوانمیثم غلامی، مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: پایگاه اینترنتی جدید خانه اخلاق‌پژوهان جوان با افزودن بخش‌های نو و روزآمد کردن بخش‌های گذشته، رونمایی شد.

وی اضافه کرد: خانه اخلاق‌پژوهان در سال 1393 از سوی جمعی از طلاب و دانشجویان رشته فلسفه اخلاق تشکیل شد و پایگاه جدید آن به نشانی https://ethicshouse.ir/ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیر خانه اخلاق‌پژوهان جوان تصریح کرد: این پایگاه شامل؛ بخش‌هایی چون صفحه بلاگ، صفحه اساتید و ...است؛ در   صفحه‌بلاگ، بخشی اختصاصی برای نویسندگان حوزه اخلاق است که می‌توانند با عضویت در سایت، صفحه اختصاصی داشته باشند همچنین صفحه اساتید برای معرفی اساتید حوزه اخلاق است و قابلیت‌های در نظر گرفته شده در این بخش این امکان را به مخاطب می‌دهد که با جست‌وجوی نام استاد نسبت به او آگاهی پیدا کند.

وی اظهار کرد: صفحه اختصاصی هر استاد مطالبی همچون بیوگرافی، نوشته‌ها، سخنرانی و مصاحبه‌ها و محتواهای تصویری را شامل می‌شود.

غلامی افزود: بخش دیگری از این پایگاه، صفحه رویدادها است که امکان دسترسی مخاطبان به رویدادهای حوزه اخلاق در گستره ایران و جهان را فراهم می‌کند همچنین در صفحه کتابخانه کاربران می‌توانند به بیش از پنج‌هزار   عنوان کتاب انگلیسی در حوزه اخلاق دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: صفحه مجله دیگر بخش این پایگاه است که مقالات به روز حوزه اخلاق در موضوعاتی همچون رباتیک، جنگ، کرونا، محیط زیست، حیوانات در آن بارگذاری می‌شود، همچنین  در صفحه واژه‌نامه این پایگاه، مخاطبان می‌توانند با جست‌وجوی عبارت مدنظر خود به ترجمه و معادل پیشنهادی استادانی همچون مهدی اخوان، علیرضا ثقه الاسلامی، مسعود علیا و مصطفی ملکیان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha