مؤلفه‌های مکتب سلیمانی برای جوانان تشریح شود
کد خبر: 4020705
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

مؤلفه‌های مکتب سلیمانی برای جوانان تشریح شود

امام‌جمعه تکاب با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مؤلفه‌های مکتب سلیمانی برای آحاد جامعه از جمله جوانان تشریح و تبیین شود.

علی رحیمی امام جمعه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام‌جمعه تکاب، ۲۲ آذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی تکاب اظهار کرد: شاخصه‌های بصیرت‌افزایی و مقابله با فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برای آحاد جامعه تبیین و روشنگری شود.

وی با بیان اینکه نقش مردم در همه وقایع انقلاب اسلامی برجسته و ماندگار است افزود: در جریان حوادث فتنه سال ۱۳۸۸ ملت ایران پس از هشت ماه با بصیرت خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

امام‌جمعه تکاب با اشاره به اینکه عنایات الهی و رهبری‌های هوشمند رهبر معظم انقلاب در حوادث سال ۱۳۸۸ همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: در هر مقطع زمانی که فتنه‌ای بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام شده، رهبری‌های داهیانه امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم موجب پیروزی کشور در برابر دشمنان شده‌است.

وی بیان ‌کرد: حوادث مختلف انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و حماسه ۹ دی و نقش ماندگار ولایت و رهبری و حمایت مردم از نظام در این وقایع باید به‌درستی تبیین شود.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مؤلفه‌های مکتب سلیمانی برای آحاد جامعه از جمله جوانان تشریح و تبیین شود.

وی در پایان بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مناسبت‌های مهم ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی نسبت به فضاسازی محیطی در شهر و اماکن عمومی به‌طور جدی اقدام کنند و برنامه‌ریزی اساسی برای برگزاری مراسم در این مناسبت‌ها انجام شود.

انتهای پیام
captcha