هدف دشمن کاهش قدرت ایران است
کد خبر: 4020692
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

هدف دشمن کاهش قدرت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه باید به دنیا اعلام و اثبات کنیم که اگر در مقابل دین ما ایستادید مقابل دنیای شما می‌ایستیم گفت: امروز، هدف دشمن کاهش قدرت ایران است و ما اعلام کرده‌ایم برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

 آیت‌الله لطف‌الله دژكامبه گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، عصر دوشنبه، ۲۲ آذرماه در جلسه درس خارج فقه و اصول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با چارچوب مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: چارچوب مذاکرات هسته‌ای مشخص است اما کسانی که مذاکره را پیشنهاد می‌دهند به دنبال این هستند که ما را به مراحل بعدی بکشانند تا دشمنان ابزار قدرت را بگیرند و زمانی که دست شما خالی شد در نهایت بگویند دین خود را رها کنید. 

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه باید به دنیا اعلام و اثبات کنیم که اگر در مقابل دین ما ایستادید، در مقابل دنیای شما می‌ایستیم، افزود: امروز، هدف دشمن کاهش قدرت ایران است و ما اعلام کرده ایم برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

امام‌جمعه شیراز به موضع‌گیری صریح برخی از مراجع معظم در خصوص مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: موضع‌گیری صریح برخی از مراجع و تذکر آن‌ها به مذاکره‌کننده‌ها در خصوص عدم اعتماد به دشمن، چشم ما را روشن کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه معتقد هستیم، گره‌ای که با دست باز می‌شود نیاز نیست با دندان باز کنیم، افزود: اما طرف مقابل حیله‌گر، بی‌وفا و نامرد است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد و باید با دقت در چارچوبی که اعلام شده است پیش رویم.

آیت‌الله دژکام به جریانی که در کشور باعث امضای قرارداد شد، اشاره کرد و گفت: جریانی در کشور التماس کردند که قرارداد امضا شود، اجازه داده شد و قرارداد بسته شد اما ترامپ نامردی کرد و اکنون رفته است و ۱+۴ مانده است؛ حالا باید دید بقیه پای حرفی که زده‌اند می‌ایستند یا خیر.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای ما صلح‌آمیز است، اظهار کرد: اینکه به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، ارتباطی به قرارداد و مذاکره ندارد بلکه موضع ما از قبل اعلام شده است و انرژی هسته‌ای ما صلح‌آمیز است‌ و همین موضع را در قرارداد نوشته شده است.

امام‌جمعه شیراز با تصریح اینکه امروز عده‌ای ترسو خیال می‌کنند ما پیروز نمی شویم و این خیال خام است، گفت: اکنون به جایی رسیده‌ایم که همه حجت‌ها برای همه عالم تمام شده است و اگر بخواهند زور بگویند، نمی‌پذیریم وگرنه همین روش را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان با بیان اینکه در مقابل زور باید ایستادگی کرد و هدف از انقلاب حفظ استقلال و مبارزه با زور است، اظهار کرد: به دلیل اینکه حق با ما است باید با توکل به خدا جلو برویم و بتوانیم به هر زبانی از زبان انسانی، قرآنی و برهانی به همه بفهمانیم که مسئله سر این است که زور می‌گویند و اگر تسلیم زور شوید شکست و خسارت همیشگی خواهد بود و این نکته‌ای است که مراجع معظم بر آن تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha