بهره‌مندی از هنر و شعر در روایتگری جریان دفاع مقدس
کد خبر: 4020553
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

بهره‌مندی از هنر و شعر در روایتگری جریان دفاع مقدس

امام جمعه گرگان گفت: در روایتگر‌ی جریان دفاع مقدس باید هنر و شعر را به میدان آورد و از آن استفاده کرد.

ت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در دیدار با امیر سرتیپ نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور که روز گذشته 21 آذرماه انجام شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) با تمام وجودش عاشورا و عمق حادثه کربلا را لمس کرده بود و اگر واقعاً حضرت زینب(س) نبود واقعه عاشورا تحریف شده بود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس، افزود: جنگ ریشه و عواملی داشته و همه دنیا علیه ایران صدام را پشتیبانی کردند و وظیفه داریم با درس گرفتن از کربلا، واقعیت‌ها را روایت کنیم.

 وی با بیان اینکه در روایتگر‌ی جریان دفاع مقدس باید هنر و شعر را به میدان آورد و از آن استفاده کرد، تصریح کرد: روایتگری خیلی مهم است در روایتگری‌ها تحریف خیلی می‌تواند یک حادثه الهی را زمینی و ساقط کند که ضرورت دارد به این مسئله توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: در برنامه‌ریزی‌های دفاع مقدس از افرادی که در متن حادثه بودند و لمس کردند و اکنون هم آثار لمس در وجودشان است استفاده شود و برای روایتگر‌ی راهیان نور نیز از این افراد استفاده شود.

انتهای پیام
captcha