طرح ساماندهی 5 هزار معتاد متجاهر تهران اجرا می‌شود
کد خبر: 4019353
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

طرح ساماندهی 5 هزار معتاد متجاهر تهران اجرا می‌شود

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ساماندهی پنج هزار معتاد متجاهر تهران خبر داد.

طرح ساماندهی 5 هزار معتاد متجاهر تهران اجرایی می‌شودسعید شرف‌دوست، معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: شهردار جدید تهران اهتمام ویژه‌ای به امر ساماندهی معتادان متجاهر دارد که در این زمینه نیز به زودی طرح‌هایی در مجموعه شهرداری اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق پیگیری‌ها و سیاست‌های شهردار جدید تهران، طرح ساماندهی پنج هزار معتاد متجاهر در دستور کار شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن قرار دارد که این طرح نیز در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: در همین راستا و طی همکاری سازمان‌های مختلف شهرداری تهران، سه نقطه از شهر که در مناطق حاشیه‌ای تهران قرار دارند، برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده‌اند.

شرف‌دوست در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طی اجرای این طرح و با کمک نهادهایی مانند نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر، معتادان متجاهر در سطح شهر شناسایی و برای درمان به این مراکز انتقال داده خواهند شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی پنج هزار معتاد متجاهر شهر تهران، شیوه درمانی ویژه‌ای برای ایشان در نظر گرفته شده است که پس از جذب این معتادان و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی، از این شیوه ویژه برای طی مراحل درمان آن‌ها استفاده خواهد شد.

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم با اهتمام ویژه شهردار تهران، این طرح پیش از پایان سال جاری اجرایی شده و بتوانیم برنامه افتتاحیه مراکز درمانی این معتادان را قبل از آغاز سال 1401 برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha