بی‌توجهی به زیرساخت‌های مذهبی جفا در حق مردم است
کد خبر: 4018841
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

بی‌توجهی به زیرساخت‌های مذهبی جفا در حق مردم است

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فارس با اشاره به توجه مردم به مسائل مذهبی به خصوص در ایام شیوع کرونا گفت: باید زیرساخت‎‌های مذهبی را تقویت کنیم در غیر این صورت در حق مردم جفا کرده‌ایم.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فارس، امروز، 15 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان با تأکید بر اینکه باید زیرساخت‎‌های مذهبی را تقویت کنیم در غیر این صورت در حق مردم جفا کرده‌ایم، گفت: ایجاد فرهنگسرا و زائرسرا مطالبه مردمی در تمام شهرهای فارس است. اینکه در هر کلان‌شهری یک فرهنگسرای مذهبی وجود داشته باشد، خواسته زیادی نیست.

وی تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی به خوبی توانست در این چند سال گام‌های مؤثری بردارد که بهترین کارنامه برای مسئولان مذهبی استان است. محدودیت‌هایی در جامعه به خصوص طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا وجود داشت اما با تدابیر اندیشیده شده، حتی با وجود این محدودیت‌ها، بهترین اقدامات مذهبی در فارس انجام شد.

محمدیان به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز اشاره کرد و گفت: شیراز و استان فارس هم به دلیل این جایگاه و هم سابقه‌ای که دارند می‌توانند به عنوان پایتخت فرهنگی و مذهبی جنوب کشور باشند.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز از مسئولان این کلان‌شهر و استان خواست تا بودجه مناسبی را برای تحقق این مهم اختصاص دهند و ادامه داد: فارس باید در میان استان‌های کشور متمایز باشد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فارس در پایان یادآور شد: در ایام شیوع کرونا به خوبی مشاهده کردیم که مردم توجه بسیاری نسبت به مسائل مذهبی دارند.

انتهای پیام
captcha