جامعه تبلیغ برابر عملیات فرهنگی دشمن هوشیار باشد
کد خبر: 4018798
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
آیت‌الله دژکام:

جامعه تبلیغ برابر عملیات فرهنگی دشمن هوشیار باشد

نماینده رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امروزه در یک جنگ نابرابر فرهنگی قرار گرفته‌ایم و این جنگ نرم فرهنگی در حقیقت شبیخون فرهنگی است، خواستار هوشیاری جامعه تبلیغ در این رابطه شد.

آیت الله لطف الله دژکام، امام جمعه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 15 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان به هجمه‌های فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: امروز در یک جنگ نابرابر فرهنگی قرار گرفته‌ایم و این جنگ نرم فرهنگی در حقیقت یک شبیخون فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هر کسی این نکات را باور نداشته باشد، در عمل دچار اشتباه خواهد شد، خواستار هوشیاری جامعه تبلیغ در این رابطه شد و افزود: امام خمینی(ره) راه پیروزی در برابر دشمن را به ما نشان دادند و آن با هم بودن و داشتن اتحاد و انسجام است.

آیت‌الله دژکام، اتحاد را کلید پیروزی ملت ایران توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند باید یک جبهه باشید یعنی با یکدیگر و متحد با هم باشیم.

امام‌جمعه شیراز خواستار توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب به خصوص در خصوص نقشه‌های دشمن شد و گفت: چندین سال پس از تحریم دشمنان، بی بی سی اعلام کرده است که اقتصاد ایران بزرگ است، همان سخنی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اما برخی به این نکته توجه نمی‌کنند در صورتی که باید ولایت خداوند، اهل بیت(ع) و لایت امام خامنه‌ای را پذیرفت، زیرا تولی موجب درست شدن امور می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گروه‌های مختلف فعالان فرهنگی و تبلیغی با یکدیگر ائتلاف داشته‌اند اما می‌توان آن‌ها را قوی‌تر کرد، گفت: اکنون مجموعه‌های عظیم فرهنگی وجود دارند که باید زیر پرچم ولایت فقیه و طبق منویات ایشان عمل کنند تا هرچه قوی‌تر به راه خود ادامه دهند.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه اگر به برادری و ولایت توجه داشته باشیم، تمام کارها درست خواهد شد، گفت: باید به آنچه خدای متعال تدبیر می‌کند خوشحال باشیم، اگر به وظیفه خود عمل کنیم سایر کارها نیز انجام خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون فرصت مغتنمی ایجاد شده است برای اینکه بتوانیم با نگاه به درون مسائل را حل کنیم، گفت: هرکس کوتاهی کند نزد خداوند مسئول است.

وی در بخش پایانی سخنان خود از تمام گروه‌های تبلیغی و فرهنگی استان فارس خواست تا از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی در این راه حمایت کرده و برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایشان را یاری دهند.

انتهای پیام
captcha