شاهد تحرکات تبلیغاتی در مواجهه با دشمن هستیم
کد خبر: 4018824
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
حجت‌الاسلام قمی:

شاهد تحرکات تبلیغاتی در مواجهه با دشمن هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز در مواجهه با دشمن بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، شاهد تحرکات تبلیغاتی هستیم گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار از نظر تبلیغی و فرهنگی قرار داریم و این مسئله باید مدنظر تمام مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، 15 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی، خواستار اولویت‌دهی این فعالیت‌ها از سوی مسئولان به خصوص در استان فارس شد.

وی با بیان اینکه امروز در مواجهه با دشمن بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، شاهد تحرکات تبلیغاتی هستیم، افزود: امروز در یک جنگ تمام عیار از نظر تبلیغی و فرهنگی قرار داریم و این مسئله باید مدنظر تمام مسئولان قرار گیرد.

قمی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به خوبی به این نکات اشاره کرده‌اند، گفت: معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی تأکید فرموده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: با توجه به فعالیت‌هایی که دشمنان در راستای تبلیغات علیه ایران دارند، تبلیغات اسلامی در سراسر کشور باید در یک جبهه فعالیت کرده و نسبت به مقابله با دشمنان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی رسانه، بانوان و رصد هوشمند را عناصر قدرتمندی برای مقابله با دشمنان برشمرد و گفت: با استفاده از این عناصر می‌توانیم اسلام ناب را به جهان عرضه کنیم. بانوان باید در این شرایط خاص به طور ویژه دیده شوند و این کار با پیوند گروهی با همه افرادی که در بحث فرهنگی قرار دارند باید انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه برای تبیین اسلام ناب و عاشورایی باید همه با هم گام برداریم، به ظرفیت‌های استان فارس اشاره کرد و گفت: استان فارس دارای ظرفیت‌های مطلوب و نیروی کیفی بسیاری است که باید از آن استفاده کرد.

قمی با بیان اینکه با توجه به توانمندی‌هایی که فارس دارد استان باید بیشتر از گذشته مورد توجه باشد و بودجه‌های قانونی اختصاص یابد، گفت: استان فارس در سبد اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.

وی در پایان با تصریح اینکه مسیری در راستای رسیدن به قله انقلاب تدوین شده و سازمان نیز در این مسیر در حال حرکت است، گفت: در برنامه‌ریزی استانی باید مسائل زیست محیطی باید در اولویت قرار گیرد که با استفاده از خرد جمعی اهل علم این اولویت‌ها شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha