مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد
کد خبر: 4018831
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۱۵ آذرماه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی فارس امروز، 15 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم با بیان اینکه رسالت دین تحقق توحید است، گفت: این رسالت باید در تمام مراتب عالم بروز داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحقق توحید می‌تواند عاملی برای ساخت انسان کامل و فراهم کردن شرایط دولت جهانی امام زمان(عج) باشد، گفت: خلافت الهی همان رسالتی است که قرآن به آن اشاره داشته و محور اصلی تحقق توحید خلافت انسان کامل است.

قانع با تأکید بر اینکه انسان کامل نقش ویژه‌ای در این زمینه دارد، گفت: هویت دینی در گرو فرهنگ دینی است و فرهنگ دینی هم پردازنده تمدن اسلامی است و آنچه که مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی در استان است، بازگشت به اسلام ناب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ظرفیت‌های این استان را یادآور شد و گفت: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی منظم و دقیق موضوع فرهنگ را در این استان در اولویت امور قرار دهیم.

وی به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز نیز اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت و جایگاه به صورت ویژه می‌توانیم به عنوان یکی از ارکان اصلی برای معرفی فارس به عنوان استانی پیشرو استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس نیز در این مراسم این سازمان در استان به دنبال تحقق منویات رهبری و توسعه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش است تا خدمات اجتماعی خود را برای تمام آحاد جامعه عرضه کرده و موجب شود که جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

وی در پایان افزود: تمام جامعه به دنبال برطرف کردن مشکلات فرهنگی هستند اما در ابتدا باید به دنبال برطرف کردن علت بود و پس از آن نیز به دنبال برطرف کردن معلول بود. از این رو باید نگاه ویژه‌ای به موضوع تبلیغ اسلامی داشت و پس از آن به دنبال حل سایر مشکلات رفت.

انتهای پیام
captcha