مراسم آبروی کوچه‌ها و افتخار محله در اصلاندوز برگزار شد
کد خبر: 4017317
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

مراسم آبروی کوچه‌ها و افتخار محله در اصلاندوز برگزار شد

مراسم آبروی کوچه‌ها و افتخار محله در روستای ایدر شهرستان اصلاندوز مغان، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس و به همت بسیج خواهران ناحیه عشایری استان اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین احد صادقیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل، هشتم آذرماه، در مراسم آبروی کوچه‌ها و افتخار محله در روستای ایدر شهرستان اصلاندوز مغان، اظهار کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مایه سربلندی، عزت و افتخار خانواده‌های معظم شهدا و ملت عزیز ایران اسلامی است و باید قدردان این از جان‌گذشتگی‌ها باشیم.

وی، با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای عمومی است، افزود: بایستی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اهتمام ویژه داشته باشیم و امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌عنوان یک وظیفه عمومی مطرح است، به همین علت همگان ضروری است تا برای انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم.

صادقیان، با اشاره به مقام شامخ شهدا، تصریح کرد: عزت، آسایش، امنیت و پیروزی و تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بوده و امروز هرچه داریم را مدیون این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل، جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: الگوگیری از شهدا که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، بایستی مورد توجه قرار گیرد و امروز که جوانان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی هستند، بایستی شهدا را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha