اما و اگرهای اجرای پروژه دروازه قرآن دهدشت
کد خبر: 4010257
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

اما و اگرهای اجرای پروژه دروازه قرآن دهدشت

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به روند اجرای بزرگ‌ترین پروژه دروازه قرآن این شهر، گفت: از آنجایی که در دهدشت به‌عنوان کهن‌ترین شهر کهگیلویه‌وبویراحمد هیچ‌گونه نمادی وجود ندارد که از پتانسیل آن بتوان جهت جذب سرمایه گذار و گردشگر استفاده کرد، این پروژه می‌تواند نمادی زیبا در ورودی این شهر باشد.

اما و اگرهایسیدجلال داورپناه، عضو شورای شهر دهدشت اجرای پروژه دروازه قرآن دهدشتسیدجلال داورپناه، عضو شورای شهر دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به روند اجرای بزرگ‌ترین پروژه دروازه قرآن این شهر، گفت: قبل از ورود در کارزار انتخابات شورای شهر دهدشت، اجرای طرح احداث بزرگ‌ترین دروازه قرآن جهان از جمله برنامه‌هایی بود که از سوی اینجانب ارائه شد که در ایام انتخابات چون شائبه تبلیغاتی بودن به طرح دادند، جلوی اجرای آن گرفته شد.

وی افزود: بعد از انتخابات، فرمانداری و میراث فرهنگی اعلام کرده‌اند که اجرای این طرح در محدوده میراث فرهنگی قرار دارد و ما محل اجرای پروژه رو به سمت پمپ بنزین الهی انتقال داده‌ایم که اداره راه و شهرسازی گفته‌اند زیرگذر و روگذر ورودی بهبهان به دهدشت قرار است در این محل ساخته شود.

عضو شورای شهر دهدشت بیان کرد: در حال حاضر قرار است این طرح در حدفاصل ایران خودرو آقای زمان تا پمپ بنزین فتاحی ساخته شود و هر نقطه‌ای را که مسئولان اجازه دهند، ما شروع به کار می‌کنیم.

داورپناه یادآور شد: از آنجایی که شهر دهدشت کهن‌ترین شهر استان کهگیلویه‌وبویراحمد محسوب می‌شود و در این شهر هیچ‌گونه نمادی وجود ندارد که از پتانسیل آن بتوان جهت جذب سرمایه گذار و گردشگر استفاده کرد، این پروژه عظیم معماری ـ اسلامی می‌تواند نمادی زیبا در ورودی این شهر باشد.

وی هزینه موردنیاز برای اجرای این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: پروژه بدون یک ریال اعتبار دولتی و با هزینه شخصی و کمک خیران اجرا خواهد شد.

عضو شورای شهر دهدشت در ادامه بیان کرد: یک مشاور قرار است پروژه ورودی‌های شهر دهدشت را طراحی کند و با هماهنگی مشاور این طرح را کارشناسی می‌کنیم تا با دیگر مبلمان شهری همخوانی داشته باشد. همین که استارت کار زده شود انتظار داریم مسئولان در زمینه فضای سبز، فضای تفریحی  و... همکاری لازم را داشته باشند.

داورپناه در خصوص برنامه‌های فرهنگی و قرآنی شهرداری دهدشت، اظهار کرد: شهرداری در همه زمینه‌ها در مرحله فوق بحران قرار دارد و نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، کارگران حقوق معوقه پنج ماهه دارند. حقوق چهار سال آینده شورای خود را به خانواده کارگر شهرداری پرداخت خواهم کرد که به دلیل فقر مالی، تنها سوختن را برای پایان زندگی انتخاب کردند.

وی درباره ورود برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در فعالیت‌های شورای شهر دهدشت، یادآور شد: تمامی نخبگان شاخص قرآنی را برای ارائه طرح و ایده دعوت خواهیم کرد و یک تحول عظیمی در این زمینه ایجاد می کنیم.

داورپناه همچنین در مورد هزینه‌های تبلیغاتی خویش در ایام تبلیغات شورای شهر گفت: من هیچ تبلیغاتی در این زمینه انجام ندادم و هزینه انتخاباتی خویش را به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرده‌ام.

سیده‌مهناز خزیر
انتهای پیام
captcha