هیچ کاری در دولت انقلابی نشدنی نیست
کد خبر: 4001370
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
وزیر کشور:

هیچ کاری در دولت انقلابی نشدنی نیست

وزیر کشور تلاش برای تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و مذهبی را از اصلی ترین وظیفه استانداران برشمرد و گفت: در دولت انقلابی هیچ کاری را نباید نشدنی بدانیم.

هیچ کاری در دولت انقلابی نشدنی نیستبه گزارش ایکنا از یزد، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، 8 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد با اشاره به تدوین وظایف استانداران، تلاش برای تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و مذهبی را از اصلی‌ترین وظیفه استانداران برشمرد و اظهار کرد: همچنین استانداران باید در حوزه اقتصادی، نگاه متوازن به توسعه استان‌ها، استفاده از ظرفیت‌ها برای پیشرفت و همچنین توسعه و حفظ محیط زیست را در اولویت بدانند.

وزیر کشور با اشاره به توجه ویژه به مناطق محروم گفت: همه نقاط استان نیازمند توجه است ولی مناطقی که از محرومیت بیشتری برخوردار بوده باید بر اساس طرح آمایش مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند. 

وحیدی با اشاره به اینکه استاندار باید خدمت رسانی به آحاد مردم را مدنظر داشته باشد افزود: استاندار باید وفاق، همراهی، همدلی و همکاری با آحاد جامعه را در اولویت داشته و همه امکانات استان را برای خدمت به مردم بسیج کرده و بین همه دستگاه‌های دولتی هماهنگی و یکپارچگی ایجاد کند.

وی نقش جوانان را یادآور شد و بیان کرد: شبکه جوانان متعهد، خلاق و مبتکر در راستای توسعه کشور باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و استانداران باید با حمایت از جوانان بستر لازم برای توسعه همه جانبه  را فراهم کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه در دولت انقلابی هیچ کاری را نباید نشدنی بدانیم گفت: هر فعالیت با حمایت الهی و توکل به خداوند انجام شدنی است و با مدنظر قرار دادن این موضوع باید حرکت کرد. همچنین فلسفه انقلاب نیز این است که از دل تهدیدات و مشکلات ظرفیت‌هایی به وجود آوریم که نتیجه آن عزت ایران اسلامی در جهان است.

وزیر کشور با اشاره به مسائل و مشکلات حاشیه‌نشینی تصریح کرد: باید نقاطی که مردم به دلیل مشکلات مجبور به مهاجرت به شهرها شده و همین امر حاشیه‌نشینی را رقم زده، آباد کرد و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم تا هم روستاها و شهرهای کوچک آباد شده و هم مشکلات حاشیه‌نشینی مدیریت شود.

یادآور می‌شود در این مراسم از تلاش‌های محمدعلی طالبی تقدیر و مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha