اداره استان یزد بر اساس راهبردهای مشخص صورت گرفت
کد خبر: 4001352
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
استاندار سابق یزد مطرح کرد؛

اداره استان یزد بر اساس راهبردهای مشخص صورت گرفت

استاندار سابق یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران مدیریت سه ساله‌اش گفت: اداره استان در این سال‌ها بر اساس راهبردها و شاخصه‌های مشخص و مدون انجام شد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار سابق یزد، امروز، 8 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد با حضور وحیدی، وزیر کشور اظهار کرد: اداره استان بر اساس راهبردها و شاخصه‌هایی از جمله مشارکت، مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی، قانون‌گرایی و حکمرانی خوب صورت گرفت.

وی توجه به گردشگری در این سال‌ها را یادآور شد و توسعه تفرجگاه‌های گردشگری، ایجاد جاده‌های سلامت و ... را از جمله اقدامات در این زمینه بیان کرد.

استاندار سابق یزد با اشاره به ارتقای جایگاه استانداری از رتبه دوازدهم به رتبه ششم در نظام ارزیابی وزارت کشور گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان یکی از رویکردهای مدیریت استان در طول سه سال گذشته بود و در حوزه‌های اجتماعی نیز برگزاری رویدادهای بزرگی از جمله کنگره  ملی چهار هزار شهید استان و کنگره بین‌المللی پیرغلامان حسینی  در استان رقم خورد.

وی عنوان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن نیز برای تمام متقاضیان زمین و زیرساخت فراهم شد و خوشبختانه استان به یک الگو در کشور معرفی شد و البته در حوزه عمرانی سامانه‌های متعددی در استان ایجاد شده است.

طالبی با اشاره به شیوع کرونا، ایجاد اولین بیمارستان بحران کشور در یزد، تجهیز بیمارستان‌های استان به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و تسریع واکسیناسیون با ایجاد مراکز تجمیعی را از جمله اقدامات در این زمینه برشمرد.

افتتاح خط انتقال آب خلیج فارس، انعقاد تفاهمنامه فیما بین‌ استانداری و محیط زیست برای اولین بار در کشور به منظور ساماندهی پسماندهای فاضلاب، راه‌اندازی کتابخانه مرکزی پس از ربع قرن انتظار، پروژه راه آهن یزد -اقلید و ... از دیگر مواردی بود که استاندار سابق یزد به آن اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha