همایش ملی «جذب سرمایه‌گذار» در مهاباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3997907
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

همایش ملی «جذب سرمایه‌گذار» در مهاباد برگزار می‌شود

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: امسال در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و اشتغال همایش ملی «جذب سرمایه‌گذار» با هدف معرفی ظرفیت‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسالی| همایش ملی «جذب سرمایه‌گذاری» در مهاباد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خشایار صنعتی، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه مهاباد، 24 شهریور  در جلسه سرمایه‌گذاری مهاباد اظهار کرد: امسال در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و اشتغال همایش ملی «جذب سرمایه‌گذار» با هدف معرفی ظرفیت‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهاباد با توجه به شرایط و دارا بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه در بخش‌های مختلف نیاز به معرفی و شناساندن پتانسیل‌های موجود به سرمایه‌گذاران دارد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد ادامه داد: در قالب برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذار، تلاش می‌کنیم تمام پتانسیل‌های موجود در قالب بسته‌های پیشنهادی در زمینه‌های مختلف به سرمایه‌گذاران سراسر کشور ارائه شود تا بتوان با جذب این افراد زمینه و توسعه شهرستان رونق دوباره به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این همایش به صورت ملی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تمام اداره‌ها و ارگان‌های دولتی نیز ظرف یک هفته فرصت دارند پیشنهادات سرمایه‌گذاری و ظرفیت و پتانسیل موجود در دستگاه‌های زیرمجموعه خود را به صورت بسته پیشنهادی در اختیار دبیرخانه این همایش قرار دهند تا در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

صنعتی با بیان اینکه مهاباد جزء امن‌ترین مناطق شمال‌غرب کشور برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است، گفت: در بخش صنایع پایین‌دستی کشاورزی و باغداری، بخش معادن، صنعت و گردشگری ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی در سطح شهرستان وجود دارد که به طور مطلوب تاکنون ارائه و معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه مهاباد جزء شهرهای گردشگرپذیر شمال‌غرب کشور است، گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این منطقه با توجه به اینکه بسیاری از زیرساخت‌های آن به صورت طبیعی فراهم شده می‌تواند مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

صنعتی به لزوم رفع موانع جذب سرمایه‌گذاری و بروکراسی اداری اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال تنها با تسهیل امور سرمایه‌گذاری و رفع موانعی که بر سر راه سرمایه‌گذار قرار دارد، تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha