طول مسیر بزرگداشت اربعین حسینی در شیراز افزایش یابد
کد خبر: 3997822
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
بوعلی تأکید کرد؛

طول مسیر بزرگداشت اربعین حسینی در شیراز افزایش یابد

فرمانده سپاه فجر فارس خواستار افزایش طول مسیر اربعین حسینی در شیراز با تمرکز بر بین‌الحرمین شد و گفت: ضرورت دارد که مواکب بیشتری درگیر این موضوع شوند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، 24 شهریورماه در جلسه ستاد بزرگداشت اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به گسترش بیماری کرونا در سال گذشته و عدم توفیق حضوری در کربلای معلی، یک کار  ارزشمند معنوی در شیراز اجرایی شد.

وی خواستار مدیریت برنامه‌های امسال اربعین حسینی با تولیت حرم‌های مطهر احمد بن موسی(ع) و سید‌علاءالدین حسین(ع) شد و گفت: موکب احمد بن موسی(ع) سپاه فجر فارس نیز می‌تواند تعیین‌کننده و هماهنگ‌کننده دیگر موکب‌ها باشد.

بوعلی همچنین خواستار افزایش طول مسیر اربعین حسینی در شیراز با تمرکز بر بین‌الحرمین شد و گفت: ضرورت دارد که مواکب بیشتری درگیر این موضوع شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس نیز در این جلسه بیان کرد: بخشی از ابعاد سومین حرم اهل بیت(ع) عمرانی و زیرساختی و بخشی هم فعالیت و برنامه‌های اجرایی است و ما در اجرای برنامه‌ها با در اختیار گذاشتن نیروی انسانی همراهی خواهیم کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی مواکب اربعین حسینی در تعدادی از مدارس حوزه علمیه شیراز خبر داد و افزود: در این مواکب علاوه بر پذیرایی از زوار، طلاب به تبیین مباحث دینی در قالب مشاوره‌های دینی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha