نیروی انتظامی سهم بزرگی در تأمین امنیت پایدار آذربایجان غربی دارد
کد خبر: 3997631
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
استاندار آذربایجان‌غربی:

نیروی انتظامی سهم بزرگی در تأمین امنیت پایدار آذربایجان غربی دارد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رشادت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت پایدار استان، قابل ستایش بوده و با کوشش سربازان اسلام جزو پنج استان امن کشور به‌شمار می‌رود.

ارسالی امروز ا نیروی انتظامی سهمی بزرگ در تامین امنیت پایدار آذربایجان غربی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، 23 شهریور ماه، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: رشادت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت پایدار استان، سهم نیروی انتظامی بزرگ و قابل ستایش بوده و به لطف تلاش سربازان رشید اسلام در نیروهای نظامی و انتظامی این استان جزو پنج استان امن کشور به‌ شمار می‌رود.

وی افزود: رشد شاخص‌های توسعه‌ای استان در چند سال اخیر خوب بوده و رشد ۷۰۰ برابری صادرات و جهش در سرمایه‌گذاری مرهون تأمین امنیت از سوی نیروهای نظامی و انتظامی، وحدت و همدلی مردم بوده است.

شهریاری بیان کرد: ایثار سربازان مرزبانی در تامین امنیت مرزهای قابل تقدیر بوده و وجود نزدیک به هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور، مرزهای امن استان مامن یک زندگی همدلانه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حضور حجت‌الاسلام قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نعمتی برای این استان بوده که با روحیه تعاملی و پدرانه خود یک ستون حمایتی مهم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان به‌شمار می‌رود. نقش ارزنده ایشان موجب شده تا استان در آرامش و وحدت کامل روند توسعه را طی کند.

شهریاری گفت: امیدواریم استان از برکات سفر فرمانده نیروی انتظامی بیش از پیش بهره‌مند شود، از تلاش و ایثار نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار قدردانی می‌کنیم.

 

انتهای پیام
captcha