برگزاری یادواره شهدای «پلاک ققنوس» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3996243
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

برگزاری یادواره شهدای «پلاک ققنوس» در آذربایجان غربی

مسئول نمایندگی بنیاد صبح قریب در آذربایجان غربی گفت: یادواره شهدا با عنوان «پلاک ققنوس» در 6 مهر سال جاری در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار می‌شود.

ارسالی| برگزاری یادواره شهدای «پلاک ققنوس» در آذربایجان غربیجواد علی‌پور، مسئول نمایندگی بنیاد صبح قریب در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدا با عنوان «پلاک ققنوس» در ششم مهر سال جاری در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با مشارکت سپاه شهدا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب استان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی بنیاد صبح قریب در آذربایجان غربی ادامه داد: سردار محسن رضایی سخنران اصلی این مراسم بوده و نیز در آن از خانواده هشت شهید مدافع حرم استان، تجلیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در این یادواره از سامانه شهدا رونمایی می‌شود که به همت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه طراحی شده است.

علی‌پور انجام فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت‌های مردمی، ایثار و شهادت، پژوهشی و علمی، تبیین گام دوم انقلاب، سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان را از جمله رسالت‌های این بنیاد برشمرد.

انتهای پیام
captcha