آزادگان پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت هستند
کد خبر: 3993766
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

آزادگان پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: آزادگان اسلام پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید این پرچم را با افتخار حفظ کنند.

ارسالی| آزادگان پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، با حضور مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، از پنج نفر از آزادگان برگزیده استان به نام‌های علیرضا احمدی‌زاد، کریم فرهنگ‌نیا، مهدی اسماعیلی، مختار یکانی و علی بابایی با برگزاری مراسمی در 7 شهریور تجلیل به عمل آمد.

وی اظهار کرد: آزادگان به عنوان مدافعان سلامت، کارآفرین و فعالان فرهنگی و دینی قرآنی مشغول خدمت به مردم بوده و هفته دولت فرصت مناسبی برای تجلیل از این افراد است. آزادگان اسلام پرچم‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید این پرچم را باافتخار حفظ کنند.

فعال افزود: مردم روحیه مقاومت ایرانی را آز آزادگان میهن اسلامی شناخته‌اند و باید قدردان ایثار و فداکاری این قشر باشیم. آنچه که باعث شده که امروز آزادگان به افتخار و غرور یاد ‌شود، روحیه مقاومت آنهاست که در اسارت با  وجود تمامی مشکلات و شکنجه‌ها، این روحیه را حفظ کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: آزادگان گنجینه‌های گران‌بهایی هستند که باید خاطرات و تجربیات آنها را استخراج کرده و در اختیار آیندگان قرار داد.

انتهای پیام
captcha