اشتراک‌گذاری‌های دردسرآفرین + فیلم
کد خبر: 3992827
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

اشتراک‌گذاری‌های دردسرآفرین + فیلم

انتشار شایعات، مطالب غیرواقعی، دروغین، توهین‌آمیز و محتوای غیرمجاز و غیراخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگرد و تبعات قانونی دارد.

اشتراک‌گذاری‌های دردسرآفرین + فیلمبه گزارش ایکنا، در فضای بسیار وسیع اینترنت هر فردی این امکان را دارد تا به راحت‌ترین شکل ممکن اقدام به نشر محتوا در فضای مجازی کند و تفکرات، اندیشه‌ها، سلایق و علاقه‌مندی‌های خود را با سایرین به اشتراک بگذارد.
 
در این میان انتشار شایعات، مطالب غیرواقعی، دروغین، توهین‌آمیز و محتوای غیرمجاز و غیراخلاقی به چالشی جدی فضای مجازی تبدیل شده است. این موضوع سبب شد تا قوانینی برای نظارت بر محتوای فضای مجازی وضع شود تا از انتشار محتوا‌هایی که با منافع و قوانین کشور در تضاد است جلوگیری شده و با متخلفان برخورد شود.
 
بهتر است بدانیم هر پیامی که به دستتان می‌رسد شاید از نظر شما جالب، قابل‌تأمل و یا بامزه باشد، اما اگر شما هم از افرادی هستید که دست به اشتراک‌گذاری خوبی دارید و هر خبر و پیامی را بدون اینکه به محتوای آن توجه کنید منتشر می‌کنید؛ بهتر است احتیاط کنید و بدانید که انتشار برخی پیام‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگرد و تبعات قانونی دارد.
 
مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.
 
انتهای پیام
captcha