بهره‌مندی بیش از 80 هزار مددجوی تهرانی از خدمات درمانی
کد خبر: 3992349
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد:

بهره‌مندی بیش از 80 هزار مددجوی تهرانی از خدمات درمانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از 80 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی بیش از 80 هزار مددجوی تهرانی از خدمات درمانیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد دربخش بهداشت، درمان و امور بیمه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه‌های بیمه مکمل و فرانشیز برای 80 هزار و 947 مددجوی تحت حمایت به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات کارگشایی ویژه درمان مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند اشاره کرد و افزود: تسهیلات کارگشایی ویژه درمان تا سقف 30 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

پرپنچی با اعلام بهره‌مندی پنج هزار و 774 مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی، بیان کرد: از این تعداد پنج هزار و 217 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: سرانه پرداخت حق بیمه این مددجویان برای هر نفر ماهانه 220 هزار تومان است که از سوی کمیته امداد استان تهران به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

پرپنچی افزود: طی چند سال گذشته برای 477 نفر از مددجویان کمیته امداد استان تهران مستمری‌ سازمان تأمین اجتماعی برقرار شده است که از این تعداد حدود 78 نفر از ابتدای سال 1400 بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام ارائه خدمات به کودکان دارای سوء تغذیه در قالب طرح رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با سرانه 100 هزار تومان برای 295 کودک کمتر از پنج سال که از سوی مراکز بهداشت به این نهاد معرفی شده‌اند کمک هزینه خرید سبد غذایی ویژه این کودکان واریز شده است.

انتهای پیام
captcha