آزادگان نماد پایداری و خودباوری ملت هستند
کد خبر: 3991375
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

آزادگان نماد پایداری و خودباوری ملت هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را نماد خودباوری ملت ایران خواند.

آزادگان نماد پایداری و خودباوری ملت بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را نماد خودباوری ملت ایران خواند. متن پیام به این شرح است:

«26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بازگشت نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی است که از تمام هستی خود برای عشق به میهن و دفاع از ارزش‌های الهی گذشت و دشمن خوار و زبون را به زانو درآورد.

این روز یکی از خاطرات به‌یادماندنی تاریخ انقلاب اسلامی است و بعد از سال،ها، هنوز هم کام مردم غیور و انقلابی ایران از حلاوت این رویداد فرخنده، شیرین است.

یادآوری این خاطره باشکوه، فرصتی برای بازخوانی نقش حساس آزادگان، این رادمردان صبور و نجیب، در عبور از گذرگاه‌های سخت است که همواره نقشه راه ملت ما در مسیر نیل به آرمان‌های خود خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به‌یادماندنی به آحاد مردم شریف استان به ویژه آزادگان همیشه سرافراز و خانواده‌های بزرگوار آنان و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.»

انتهای پیام
captcha