همایش هیئت‌های مذهبی در رباط‌کریم برگزار شد
کد خبر: 3989468
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

همایش هیئت‌های مذهبی در رباط‌کریم برگزار شد

همایش هیئت‌های مذهبی، ۱۷ مرداد در آستانه فرارسیدن ماه محرم‌الحرام با حضور جمعی از مسئولان و روحانیون، هیئت‌های مذهبی و مداحان رباط‌کریم در آستان مقدس امامزاده عمادالدین(ع) این شهرستان برگزار شد.

همایش هیئت‌های مذهبی در رباط کریم برگزار شدبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام ترابی، امام‌جمعه رباط‌کریم در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار کرد: این روزها دشمنان اسلام و ایران سعی بر این دارند تا از تأثیرگذاری و آموزندگی نهضت عاشورا بکاهند و در حال حاضر دشمنان ما تلاش می‌کنند تا مجالس عزاداری و سوگواری ما را بی‌محتوا و به انحراف بکشاند.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند تا زمانی که این مجالس عزاداری محرم و صفر برپاست و این عشق، علاقه و محبت مردم به اهل بیت(ع) وجود دارد این ملت شکست‌ناپذیر است.

امام‌جمعه رباط‌کریم بیان کرد: با توجه به اینکه تجربه خوبی در سال گذشته در برگزاری مراسم ماه محرم داشته‌ایم، باید این تجربه موفق، امسال هم با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در مجالس عزاداری تکرار شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط‌کریم در خصوص رعایت اصول بهداشتی و شور و شعور حسینی تذکرات لازم را ارائه کرد و در پایان مداحان به ذکر مصیبت اهل بیت(ع)  پرداختند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha