ویدیو کلیپ «ایمان شفاف» منتشر شد + کلیپ
کد خبر: 3989429
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم؛

ویدیو کلیپ «ایمان شفاف» منتشر شد + کلیپ

ویدیو کلیپ ایمان شفاف شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم از سری تولیدات ویدیویی نشان توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شد.

ویدیو کلیپ «ایمان شفاف» منتشر شد + کلیپبه گزارش ایکنا؛ ایمان شفاف عنوان پنجاه و ششمین ویدیو کلیپ از مجموعه ویدویی «نشان» است که همزمان با 18 مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم؛ توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شده است.

همانند بسیاری از روز‌های مهم تاریخ که به واسطه تحولات منحصر بفردشان معروف شده است در خاطر انسان‌ها باقی مانده اند. از سال ۱۳۹۶ به بعد روز 18 مرداد نیز با نام و خاطره یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم پیوند خورد و همه خاطرات مرتبط با شهادت مظلومانه هزاران شهید ایرانی را از ابتدای انقلاب اسلامی دوباره زنده کرد.

طی سالیان گذشته تعداد زیادی از جوانان برومند کشورمان عاشقانه برای دفاع از حرم و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق داوطلب شدند. جمع اندکی از آن‌ها توانستند خود را به سوریه و عراق برسانند و جمع فراوانی در صف انتظار باقی ماندند.

امروز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریست‌های تکفیری، الگوی بسیاری از جوانان دهه هفتادی و هشتادی شده است.

به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی نشان به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم پرداخته شده است. مجموعه تولیدات ویدیویی نشان به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha