یادواره شهدای گمنام نیروهای تراز انقلاب در گرمی برگزار شد
کد خبر: 3985787
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

یادواره شهدای گمنام نیروهای تراز انقلاب در گرمی برگزار شد

کارشناس مذهبی و امام جماعت شهرستان گرمی از برگزاری یادواره شهدای گمنام نیروهای تراز انقلاب این شهرستان خبر داد و گفت: یادمان شهدای گمنام بهترین فرصت و چراغ راهنما برای انسان‌سازی در جامعه است.

یادواره شهدای گمنام نیروهای تراز انقلاب در گرمی برگزار شدحجت‌الاسلام والمسلمین یاسر محمدزاده، امام جماعت شهرستان گرمی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، در محفل روایتگری و انس با شهدای گمنام شهرستان گرمی به بیان ویژگی‌های شهدای گمنام پرداخت و گفت: شهدای گمنام مردان مردی بودند که آگاهانه شهادت را در آغوش گرفتند تا بقیه یارانشان در امنیت به مبارزه با دشمنان بپردازند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با الهام از فرهنگ عاشورایی به مبارزه با دشمنان پرداختند و در این راه با دستان خالی امام با ایمانی راسخ به خداوند متعال حماسه‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام محمدزاده تصریح کرد: امروز دانشجویان بسیجی و همه کسانی که قصد تداوم راه شهدا را دارند موظف هستند ضمن آشنایی با سیره عملی و رفتاری شهدا، عالمانه و آگاهانه جا پای شهدا بگذارند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه تفحص سیره شهدا وظیفه دانشجویان بسیجی است، بیان کرد: همه محافل شهدایی باید در این راستا برگزار شود تا عموم مردم با بهره‌گیری از سیره شهدا عاقبت به خیر شوند.

امام جماعت شهرستان گرمی یادآور شد: بارگاه نورانی و معنوی شهدای گمنام در بهترین فرصت و چراغ راهنما برای انسان سازی در جامعه است.

وی بیان کرد: دشمن با به شهادت رساندن شخصیت‌های علمی و فقید جامعه، خیال برداشتن نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پروراند که خوشبختانه در سایه رهبری مقام معظم رهبری و ولایتمداری ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه نمی‌تواند به اهداف شوم خود نائل آید.

کارشناس مذهبی و امام جماعت شهرستان گرمی اظهار کرد: افتخار به شهدا وظیفه ما است و با توجه به عجین‌سازی فرهنگی ایران با فرهنگ اسلامی عزت و اقتدار کشور روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha