یادواره شهدا عامل ارتباط بین نسل گذشته و نسل جدید است
کد خبر: 3978547
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

یادواره شهدا عامل ارتباط بین نسل گذشته و نسل جدید است

فرمانده سپاه ناحیه نمین، با اشاره به این‌که یادواره شهدا عامل ارتباط بین نسل گذشته و نسل جدید است، اظهار کرد: شهدا اسوه و الگوهای نابی برای جوانان هستند و در تمام زمینه‌ها سرآمد بودند که با تاسی از رفتار این بزرگواران می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

رضازاده// یادواره شهدا عامل ارتباط بین نسل گذشته و نسل جدید استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شاپور حسن‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه نمین، 29 خردادماه، در یادواره شهدای شهرستان نمین «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها»، اظهار کرد: نقش ایثار و شهادت در تأمین امنیت و اقتدار کشور مثال‌زدنی بوده و امنیت امروز را مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و دستاوردهای شهدا را پاس نگهداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین، با اشاره به این‌که یادواره شهدا عامل ارتباط بین نسل گذشته و نسل جدید است، ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان معظم وظیفه خطیر و مهم ماست و شهدا اسوه و الگوهای نابی برای جوانان هستند و در تمام زمینه‌ها سرآمد بودند که با تاسی از رفتار این بزرگواران می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

حسن‌زاده ادامه داد: برپایی این مراسم بهترین فرصت برای آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌های شهیدان است که در تلاش هستیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و ادامه راه شهید سلیمانی‌ها به اهداف خود در راستای تحقق اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام فرصت مغتنمی برای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که درصدد هستیم با تشویق مردم به حضور در این مراسم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha